Mine45
Kızlar 10 mayıs sezaryen ile bebeğimi kucağıma alıcam inşallah ama fena grip oldum ve Bi türlü geçiremiyorum 7 mayıs da kontrolüm var ondan önce gitmek istemedim doktora bebek de gripli doğar iyileşmeye bak hemen diyorlar bebek gripli doğar mı başına gelen varmı??? 😌