Arinx Tqm hatırlamıyorum ama normalde 38 haftalık olması gerekiyordu. Gerilik seninkinden çoktu onda. Doğum yaptıktan sonra 1 aya yakın küvezde kaldı. Sonra çıktı çok şükür. Şimdi çok tatlı bi kızı var😊 Sende canını sıkma, ilaçlarını düzenli kullan. Birde eltim bi kaç doktora birden gitmişti, gerilik olduğunu öğrendikten sonra. Sende istersen farklı doktorlarada görün bi. Genelde tüp bebek konusunda uzman olan doktorlar bu konu da biraz daha tecrübeli oluyorlar. Başka doktorlara da görün bi bakalım ne diyecekler. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini