ZeynebFuad Hafsamm adetden bir gun once yapmisdim bakdim ikinci cizgi yokdu. Simdi oylesine bakayim dedim varmis
minikmucizem1_ Hafsamm infertilite doktoru muayene bile etmeden kan değerime göre kimyasal gebelik kürtaj yapacağız dedi
ZeynebFuad Hafsamm azdi cohaldi adet oldum😔doktorumla konusdum testlere bakdi hamilelik diyil dedi. Eyer kanama azalirsa ve biterse gelib kan verirsin bakariz dedi
Dileks Kuzum ben 4 tane düşük yaptım 2 aylıktı hepsi ve sonuç olarak hiçbirşey çıkmadı saglıklıyız ama tutamıyorum dua et sabret demek istemiyorum çünkü sabredilmiyor seni çok iyi anlıyorum sakin ol ve hakkında hayırlısını dile bak adetime Bi hafta varken 0. 06 çıktı kan tahlilim şuan adetime 4 gün var bugün kan testi vericem Bi umut belki hamileydimdir diye ki hamile olsamda durucak mı diye telaş edicem o yüzden Allah'tan hayırlısı dilemekten başka çaremiz yok 🙇♀️
Hafsamm minikmucizem1_ değerin kaçtı kaça düştük ki öyle bişey diyo 🤷🏻♀️ Hem daha ortada bebek Yok kimyasal ise o Zaten adetle atacak
minikmucizem1_ Hafsamm kanama lekelenme karışık değerlerim yavaş yükseliyor ve düşüyor kürtaj olacam biraz sonra
minikmucizem1_ Hafsamm bilmiyorum valla 200lerde şu an değer dengesiz yükseliyor ve kanama lekelenme var işte sıramı bekliyorum alacaklar birazdan
Hafsamm minikmucizem1_ ya canım 😥 gerçekten biliyorum kürtajın nE olduğunu ama az buçuk bişey biliyorsam eğer senin kürtajlık bi gebeliğinin olmadığı ama hakkında hayırlısı olsun 😓kim bilir şuan da kürtaj olmuş olabilirsin😞