Tubademir85 Hanımlar bu durumu yaşayan gebeler kullandığınız herhangi bir magnezyum var mı doktorunuzun onerıp şifa bulduğunuz?
Scb Tubademir85 benimde bu aralar kalçadan bacağıma inen batmalsr oluyo magnorm du sanirim magnezyum faydası yok gibi tutulup kalıyorum
Caglaucrr Tubademir85 magnezyum vermişti doktor ama bende ishal yaptı çok fena. Bıraktım. Soda da icebilirsin günlük magnezyumunu karşılar diye düşünüyorum. Ben soda içiyorum
Tubademir85 Aienma pöçük ne ki😁😁sol kalcamda agrı var yürürken bıçak saplanır gibi bir ağrı baya zorluyor benı..
Tubademir85 Saolun kızlar..ama bunun bir çözümü olmalı 37.haftamdayım doğuma kadar sürerse hapı yuttum demektir 🙈
Weewe Tubademir85 magnezyum diasporal kullanıyorum. Rahim kısalması nedeniyle evde yatıyorum su sıralar ve kalça batması hiç kalmadı. Ya magnezyumdan ya yorulmadığımdan. Kısalmaya kadar tempolu bir hayatım vardı, belki dinlenme işe yaramıştır.