Otherozge
Arkadaşlar merhaba.21+5 teyim.dün fetal eko yaptırdım.doktorum minimal de olsa kapakta kacak gördüm haftaya tekrar gel bakıcam dedi.korkmalımıyım dedim.hayır korkmana gerek yok cok küçük düzeyde ben sadece önlem amaçlı bir daha bakmak istyorum dedi.hiç böyle birsey basına gelen, duyan varmı ? Sorun olurmu?