Sengulkrgz Sonnur2 yun yorgan degil pamuk yorgan ve pamuk pattaniye oneriliyor bilgin olsun...Yun yorganlar cocugu terletiyor mahvediyor...Onu degistirmeni tavsiye ederim.
Sengulkrgz Sonnur2 canim yaz kis fark etmiyor.Yun yorgan asiri terletir bebegi neyse yinede sizin seciminiz...Keyifli alisverialer
Weewe Sengulkrgz Sonnur2 İmkanınız varsa ipek yorgan / yastık alın. Ben kendim için yorganını kullanıyorum, aşırı hafif, ince ve yumuşak ama kışın üşütmüyor yazın terletmiyor. https://www.ipekshop.com/ikili-bebek-seti-pmu4 Buradan alışveriş yapıyoruz.
BusraCk Sonnur2 canim bebekler vücut sıcaklığini ayarlayamaz uyurken penye battineye ortmen yeterli olur çünkü yun yorgan öncede olsa Allah korusun ateşini çıkartir ideal oda sıcaklığı maç 22 23 derece yeterli olur çünkü ates bebekler için kötüdür
BusraCk Oncelikle2 ay 8 günlük bi anne olarak belirteyim bende daha yeni anneyim şöyle 3 hastane cikisi yeterli çünkü 1.5 aylıkken küçülür kıyafetler tulum da 4 yeter bile emin olun fazlasına gerek yoktur yine dediğim gibi cabuk buyur en önemlisi iç zıbın 0 3 ayda aldim( 3 6 ayda aldım az büyük oluyordu olsun) kollu zıbın 3 4 yeterli çünkü yaz bebeği çorap sapka eldiven bunlardan eldiven ve çorap daha çok alınmalı telsiz duruma gore çünkü bi anne bebeği ağlasa genel de hemen duyuyor buhar makinesi daha lazım birşey cunku maalesef bebislerin burnu hemen tikaniyor küvet filesine gelecek olursak ben kendi kıyafetlerini seriyorum kuvvete biraz da su doldurup öyle yikiyorum burun aspiratoru çok gerekli battaniye de muslin den birkaç tane alabilirsiniz ondan hem kundak yapabilirsiniz hem bebek arabası puset üstüne ortebilirsiniz banyo sonrası kurulama yapabilirsiniz sonrada havluyla kurulamalisiniz tabi üzerine örtebilirsiniz ayrıca extra kundak şuan fazla gelebilir 3 4 muslin yeterli olacaktir yelek hırka 2 yada 3 er yeterli olur bebekler yastiksiz yatabilir cunku en saglikli olani o ama kafa yapısı için bıngıldak yastigi alabilirsiniz özellikle babynest içinde olan bıngıldak yastıkları daha kullanısli yaz ve bebegi olacağı için yun yorgan sonrada yapilabilir emzirme yastığı da ben aldım kullanamadim normal yastıklar daha kullanışlı benim nacizane fikirlerim 😊😊
BusraCk Sonnur2 deterjan yumuşatıcı ya extra leke çıkarıcı olmalı çünkü bebeklerin kakasi içme çok lazım 😊
BusraCk Sonnur2 kendine emzirmeye uygun kıyafetler ve emzirme atleti sutyyeni alabilirsin gerçekten hayat kurtarır kanama durumuna gore hasta bexi yeni depent kanaman azalırsa sonradan pet yeterli olur uzun gece kullanilandan