Beyazlale Arkadaşlar lütfen bilen varsa yazabilir mi. Ben şimdi sürekli heyet raporu alıyorum doğuma kadarda alıcam. Şimdi ben her aldığım raporu e devlette görüyorum. Son raporu göremedim bayağı oldu. Hastaneyi aradım rapor bilgisi resmini aldım 3 doktor var 2 si onay vermiş. Başhekim de onay vermiş 3. Doktor onaylamamis bunu sorunca devlet memuru değilsen 2 yeterli dedi. Sgk il müdürünü aradım bizim sistemde görünüyor dedi. Ama işte sonradan sıkıntı çıkmaz mı. Benim bildiğim 3 doktor olması lazım değil mi heyette.
Beyazlale Tamam işte 3 doktorsa hastane bana nasıl sorun yok memur değilsen 2 doktor yeterli diye. SGK da diyor bizim sisteme düştü diyor. Ama 2 doktor onayı var şuan nasıl oluyor anlamadım..15 gün oldu e devlette de göremiyorum diğerlerini hemen gördüm. Ben KTÜ den alıyorum Trabzon Farabi hastanesi