Sevdaaaamm benim de kese gelişmiyodu başta. Sonra kanamam oldu 7. Haftada. doktoru aradım şu an düşük yapıyosun büyük ihtimal, zaten sağlıksız gebelikti falan dedi. Ben ağlaya ağlaya en yakın hastane aciline gittim. Bebek gayet sağlıklıydı. Şu an 25 haftalık olduk. Umut vermek istemem ama bazı doktorlar böyle maalesef Hemen en yakın hastaneye git