Nslhn38 canım benim, herkesin bebeği kendiNe özeldir. Benim haftamda 2500 olan da var. Anne baba yapısı da önemli. Ben 1.74 eşim 1.85, yapılı kemikli insanlarız. Belki de sen veya eşin minyon tiplidir, ya da bebeğin ileride ufak tefek dedikleri insanlardan olacaktır bilemezsin ki. Sen doktorunu dinle. Burada akıl verenleri de dinleme içinden geldiği gibi davran, sadece benim kendime uygun gördüğüm şey, 17 saat bebeğe besin gitmeyecek su gitmeyecek olması ve orucu bize farz kılan Allah’ın yine orucu bize izin sayması. 🤷🏼♀️ Burada tutun ne olacak bilmemne diye akıl veren tipler merak ediyorum senin bebeğine bir şey olursa vebalini ne yapacaklar? Senin bebeğin, en iyisini sen bilirsin. Onun annesi sensin ve ona iyi bakmakta meshulsün bunları iyi düşün. Oruç boynumuzun borcu haftada 1-2 tutarak ödeyeceğim ben inşallah.