Berraaa18 40. Haftama kadar bana hep normal doğum dediler herşeyim normaldi doğum için ama az sonra doğuma gireceğim bana sezeryan olacağını söylediler böyle birşeyle karşılaşan veya nedenini bilen var mı acaba
Sengulkrgz Berraaa18 biz nedenini nereden bilelim.doktor bilir yani neden boyle bir karar aldigini doktorunuza sormaniz lazim yaniiiiii
Berraaa18 Sengulkrgz o kadarını yaptım zaten fakat iri bebek olduğu söylendi ama diğer çocuklarımda 4 kilonun üstünde olmasına rağmen normal doğum olmuştu.
Berraaa18 Zeynepdenli iri olduğu söylendi fakat ben 4 buçuk kiloyla normal doğum yapmış insanım bunu da duyunca şaşırdım
Zeynepdenli Berraaa18 haklısın tabi de bence bu sezeryan için iyi bi bahane değil seni önce bilgilendirmelilerdi sesini çıkarmadıysan açıklama bile yapmıyorlar risk varsa sezeryan en son tercih oluyor bilmiyorum sor bence hemen öyle kabullenme
Ipek34 Berraaa18 iri bebek kilosu normalde risk kabul ediliyor. Isterseniz konuşun ilk doğumunuzu anlatın
Berraaa18 Zeynepdenli Doğum oldu çok şükür risk taşıyan hiçbirşey yok bebeğim de bende gayet iyiyiz çok şükür😊