Nuris_3461 Nasıl gidiyor bizim bugün kontrol vardı 3 kg olmuş Pazartesi çatı mua.yapılacak biraz korkuyorum sancı falan da Yok hala 😑siz ne durumdasınız
ozgemre Nuris_3461 nts de falan az sancı cıkmadımı peki bende p.tesi 38 olucam catı muannesine gırıcem
ozgemre Nuris_3461 benım ıkıdır gırıyorum nst ye sancı gorunuyo ama ben hıssetmıyorum kaçtan sonra alıyor bılmıyorum
Tuna58 Benimde yarın çatı 😱 geçen hafta hiç sancı çıkmamıştı zaten rahim ağzı tamamen kapalı bebekte kanalda değil demişti. Sizinkiler kanala girmiş mi kızlar ?