sirin41 Kızlar 25 haftalık hamileyim... Üst karnımda ve sağ tarafında sizi şeklinde ağrılar var hafiften de hassaslasmis karnım.. Neden olduğu hakkında fikriniz var mı?
Nursemom0857 Kuzu bebek büyüdükçe yukarı çıkmaya başlıyor. Haliyle karın kasların ve rahmin geriliyor. Bende sağ kaburgamda bir doluluk hissediyorum. Sanki birşey en altta ki kaburgamı tutuyor gibi...
Nursemom0857 sirin41 bazen kendimi patlamaya hazır balon gibi hissediyorum. Özellikle yemek yedikten sonra nefes alacak yerim kalmıyor 😐 25 senede ilk kez 58'i gördüm. Vücut ne yapacağını şaşırdı 😂😂
Karvilsu Bugün aynı şikayetten doktora gittim canım normal dedi doktor hem karnımdan baktı hemde alttan birsey bulamadı..bebek ağırlaşmaya başladı icin basınç yapıyormuş çok sertleşme oldu ama çok şükür sorun yok normal yanı