Ba-mu Kızlar 37+1 de doktora gittim boy 53 kilo 3750 g dedi doktorumuz sizce yanılma payı olur mu kilosu ve boyu bizimle aynı olan var mi
BusraCk Ba-mu Ben 37+1 dogurdum 3145 gr ama 36. Hafta kontrolde 3450 gr denmişti ortalama +,- 200 300 gr oynama yapar.
Tubademir85 Ba-mu tam 36 da gııttım 37+5 ultrasyonda göründü gelişimi önde gidiyor 3 kilo 49cm dedı, catı muayenesı ıcın 14 une gün verdı bakalım kac kılo olacak merak ediyorum.
Kahvecekirdegi Ba-mu tam 34 te kaçtı canım benim de bir sonraki kontrolüm 37+1 de merak ediyorum kilosunu🤗