Iremlik kontrol esnasinda doktorumuza sorduk
Bebek dogduktan sonra alerjisi olmadigi surece hic bir problem olmayacagini soyledi
Sadece benden toksoplazma testi yaptirmami istedi yaptirdik
Birde kumunu ben degil esimin temizlemesini soyledi
Bizimkiler de bebekle nasil olacak falan diyor ama doktorumla konustuklarimi anlatiyorum 😬 fazla uzatmiyorlar 😊😊