Sevdaaaamm Ben aslam yapmıstım olumlu cıktı ama bebk tutunamıyor ve simdi kanamam oldu lutfen napıcagım bilmiyorum 😢😢😢
Ayguns Sevdaaaamm canım doktora git kanaman varsa buradakiler bişey yapamaz ki sana. Madem riskli durumun var doktoruna görünmen gerekir
Sevdaaaamm Kızlar doktoru ardım malsef bebek tutunamamıs ondan kamam olmus sun hamile deyilim yani pazar tesi gidicem hastaneye😢😢😢😢