ben 23 yildir epilepsi hastasiyimm 29 yasindayim suan ilk gebeligimm aslinda ilk 1 yil icinde 2 bayilma nobetim olmus sonrasinda bayilmama yook ama epilepsi bir kere ustume yapisti yanii .hep hamile kalamam yada sknti olur diye cok korktmmm ilac kullanacagim icinn . ama cok skur 32 haftalik oldukk suanda anomali bir durumumuz yokk tegratol 200 cr kullaniyorum sbah aksam ben normal dogum istedim ama doktorum normal yapmam dedi bayilma ihtimalini goze alamam dedi sezeryan olacak allah nasip kismet edersee