Haticeaktas doktorlar normal diyorlar ve sadece anne sutu ile besleniyorsa sanirim 1 haftaya kadar normal diyorlardi.
Bizimki ilk gun 2.gun yapti yapti batirdi her tarafi sonra yavasladi .ilk haftalardan bahsediyorum.sonra bi kac gun yapmadi.isitme testine gittik sedyede yapti.
Aonra baska gun doktora gittik.yine muayenede sedyede yapti.
Cok ıkınıp zorlanmiyorsa müdahale etmenizi tavsiye etmem.
Hele ki yeni dogan daha kucucuk mudahale etmeyin.zeytin yagi yutmasi zor. Allah korusun. Bi kac aylik olsa belki verirsin de suan yanlis bence vücudunu kendine birakmak lazim.biraz daha bekleyin olmazsa doktora tekrar sorarsiniz ama lavman yaptirmanizi tavsiye etmem.kucucuk cocugun bagirsaklarina o sekilde mudahale etmek yanlis.doktorlarda cok önermiyor.fitil oneriyorlar bazen.cok zorlanirsa oda.