smdrms Merhaba kızlar 36+6 yım iki gün önce kontrole gittik. Nst de 70 civarı sancım çıktı. Doktorum sancın var muayene edicem dedi. Öncelikle Çatı muayenesinden korkmanıza gerek yok hiç acımadı diyebilirim ancak biraz ilerledikten sonra kafanın yerleşip yerleşmediğini kontrol ederken hafif acıdı. Yumuşama olduğunu fakat çatımın bebeğin doğum sırasında rahat çıkışına müsait olamayabileceğini söyledi. Normal doğum sürwcinde ilerleyip doğumda bebek zorlanırsa sezeryan olma ihtimaline dönebileceğimi söyledi. Sormak istediğim şu aslında yumuşama dediğinde doğumum mu yaklaştı☹️ Nasıl bi süreç olucak çok merak ediyorum
Ozlmkrt smdrms canım ben de 39+2 haftamdayım sancı ve açılmam yok ama doktorum bu önemli degil yumuşama var dedi yani Rahim doguma hazır demekmiş.