Yaser27 Kızlar 27+2 hamileyim bugün hava iyi dışarı cikayim dedim aşağı inmemle yukarı çıkmam bir oldu. Bi an kendimi yerde buldum bacağım hafif kanadı ve morardı şuan çok ağrıyor ama tek korkum kızım şuan uzanıyorum pekmez serbeti yapıp içtim kızımın hareket etmesini bekliyorum dua edin kızlar
Yarenhilal Yaser27 saglik ocağı nagidip düştüğünü soylersen kalp atışını dinlerler cnm benimde basima gelmisti
Goksu Yaser27 canım korkma sakin ol karnını ovala bol bol düşük riskin yok bence haftandan ötürü tatlı şeyler yiyip hareket etmesini bekle🐣😘
Yaser27 Goksu Yarenhilal pekmez serbeti içtim hareket etti kızlar ama bacağım çok ağrıyor bebeğim iyi olsun da ona kafiyim
Selviliker Yaser27 bence doktorunuza görünmelisin hareket etse bile ben olsam giderdim. Allah korusun ikinizi de 🙏
Leylak83 Içindeki şu onu darbelere karşı korur... önemli olan olan plesanta nin rahimle olan bağı kopmasın...
Oguzkagan65 Yaser27 canım ben iki defa düştüm dolap silerken perde takarken bi sıkıntı olmadı seninde olmaz inş
Yaser27 Oguzkagan65 şimdilik yok çok şükür canım öyle sert düşmedim sadece dizim yere geldi kanadı morardı karnım bi yere değmedi inşallah olmaz bebisler birşey rabbim hepsini korusun 🙏