Yenianne10 CerenAnne evet canim ic camasirina dikkat et nisanin gelebilir suyunda gelebilir benim 3 4 gun vajinam dusucekmis gibi tuta tuta yuruyordum sonrasinda nisanim ve suyum geldi
Nrplt CerenAnne merhaba ben 29+4 haftalığım dün kontrolüm vardı ve alt kısmımda ağrı hissediyordum bebek Doğum pozisyonu almış 15 gün yatıcaksın dedi progestan verdi gece yatmadan 2 tane koyucaksın15 gün sonra tekrar görücem dedi rahim ağzını açacak gibi görünüyor dedi inşallah bir sürpriz yapmaz oğlum vaktinde gelir Size de çok geçmiş olsun gecikmeden doktorunuza görünün derim😐
Deletedmom308 CerenAnne o ağırlık hissini ben geçen hafta iki gün boyunca hissettim. Ama yine de doğuramadım. Bebek kanala inmemiş neden öyle bi baskı hissettim bilmiyorum
HafizeAysegul CerenAnne bende 26. Haftadan beri hissediyorum vajinada ağrıyı, 27. Haftada doktora gittim. Bebeğin yeri iyi , açılma yok dedi. Çatı genişlemeye başlıyor, bundan kaynaklı görünüyor dedi.
Bsrksc Bende 28+3 teyim. Kasıklarımda falan aşırı ağrı olmaya başladı. Daha çok erken bende bundan korkuyorum 😣
CerenAnne Bsrksc Kasık ağrısı doğumun habercisi değilmiş,rahat olun🙂 Benim de kasıklarım 22. haftadan beri ara ara hep ağrır durur.
Hulyaklc Ben 37. Haftamdayım. Vajinamda sızı hissediyorum ve de ağırlık. Doğumun habercisi diyor herkes bakalım ne zaman gelecek🤔🤔
Yenianne10 CerenAnne 38 haftamdaydm 39+2 ile dogum yaptm canim agrilar oluyor ama hemen olmuyor dogum tabiki
Bsrksc CerenAnne bende yeni olduğu için bir de iki gün önce kontrole gittiğimde başı aşağıda olduğu için dert oldu içime de 😌