Zeynepkozan merhaba eşimle bende de rh uyuşmazlığı var 37. Haftadayim. Hamile kalmadan önce de biliyorduk hamile olduğumu öğrendiğimde Dr. Uma ilk ben söyledim kan uyuşmazlığı var diye oda notları ona göre aldı. 14. Hafta da ilk test yapıldı negatif çıktı sonuç iğne vs. Olmadı 28. Hafta da yine yapıldı yine sonuç negatif çıktı bu kez tedbir amaçlı kan iğnesi oldum. Özel hast. Gidiyor olmama rağmen kan testiyle uyuşmazlık belgelendigi için iğneye hiç para ödemedim. ( ki gidip kendiniz alamıyorsunuz Dr. Kırmızı reçete ile eczacılar odasından talep ediyor sen gidip odadan alip vurduruyorsun. ) Kalçadan vuruluyor tedbir amaçlı yarim saat tutuyorlar hast.