Sevdaaaamm 20 gunluk gebeyim saglıksız gebe kasık ve karın agrım cok kotu agrıyo adet sacısı gibi sizde oluyomu normalmi acaba
Sevdaaaamm Menis21 benk anne karnda yerleşemiyor yani tutunamıyo onu. İci. Dusuk tehlikesi var kan tahlilde 31 cıktı ilkinde ikincisde 37 yedi cıkmiş saglıksız gebe dedi carsaba yine yapıcam inş iyi cıkar bu sefer
Ultraslan40 Sevdaaaamm kasık ağrısı her gebede olan bir durum. Bebeğin tutunmaya çalıştığına işaret eder. Bence ayakta çok durmamaya gayret edin. Bol bol istirahat edin
Sevdaaaamm Ultraslan40 cok tesk ederim icim rahatldı belki tutuncak onda agrılarım cogalıyo inş tutunur
Ultraslan40 Sevdaaaamm benim de çok ağrım var bende 4 haftalık hamileyim o yüzden söylüyorum:) inşallah tutunur bebişlerimiz:)
Sevdaaaamm Ultraslan40 inş canım dun doktor tahlil soncun soyldinde cok kotu oldum ama bugun icim rahatlatmya clısıyoru inş olur kucagımız alırz saglıklı bi sekilde
merveyavuz5354 Hersey Allahtan olursada olmazsada hayirlisiyla inslahh canim dua et stres yapma bnde yeni hamileyim sabirla bekliyorum 🤲🏻