AsenaD Kizlar Ne durumdasiniz ? Nasil gidiyor gebelik belirtileriniz devam ediyormu ... onumuzdeki haftalarda ikili testler yapiliyormus ben en son memlekette 8+4 de gittim kontrole. Haliyle yasadigim yerdeki dr kontrolumu kacirdim. Tekrar ne zaman gitmeliyim bilmiyorum? Bebisim gayet iyi saglikliymis hatta suyunun icinde dalgalanma hareketleri yapiyodu kipirdak 😂
Sr10 Ben 12 bitti ikili test yaptrmadm, üç haftada bir cagryr doktorum sende öyle bir aralık koyup gidebilirsin canım.. biraz rahatladk üç bitince
AsenaD Sr10 ama benim memlekette gorundugum dr bir ilce hastanesi dr u o kadar guzel ilgilendi ki bebegin hareketlenmis kesende suyuda gayet iyi dedi cok olumlu bir kontroldu icim rahatladi yani 😊
AsenaD Ya benim buradaki dr um biraz despot yani azarlamaya terslemeye musait simdi korkuyorum niye randevunu kacirdin niye gelmedin derse diye bende memlekete gitmem gerekti orada bebegin durumunu merak ettigim icin dr a gorundum dersem bana direk o zaman bundan sonra oraya git der yani bunu der 😣