Kbrayldrm Kızlar ne yapabilirim aşırı grip oldum nefes falan alamıyorum korkudan bişeyde kullanamaıyorum önerebileceğiniz bişeyler varmı
guliii Ne içmen gerekiyor bilmiyorum ama bitki çaylarının çoğunu içmemen gerekir. Bende ıhlamur içilebilir diye duymuştum Videolar var youtubeda ordan bakabilirsin
CerenAkbulut Ben geçen hafta ağır ve ateşli bir faranjit geçirdim. İlaçla müdahale edilemediğinden dolayı 10 gün boyunca yattım ama baktılar düzelecek gibi değil antibiotik tedavisine başladık. 3 günde toparladım, önce kendi kadın doğum doktorunuza danışın, o sizi yönlendircektir.