1eylulunuz canım öğlen 11 sancı verilmeye başladı hemen etki etmiyor zaten yavaş yavaş nst ye bağlı serum veriliyor sancı başlıyor ufak ufak sonra çatala alınıyorsun suyunu getiriyor sancı çoğalması için ebeler zaten sürekli açılman varmı diye bakıyor saat tam 6 da oğlumu doğurdum 🥰 korkma be gülüm bir yağmur gibi yağıp dinecek benim 9 sene geçti üzerinden 2. Gebeliğim o kadar kötü olsa yine normal istermiyim öyle düşün