Kızlar 21.haftamdayım. 2gündür pilatese başladım aşırı sırt ağrıma faydası olur belki diye. Dünden beridir özellikle yürürken kasıklarımda inanılmaz bir ağrı var. Hani uzun zaman hareket etmeyınce bacaklarda bir agrı olurya aynı o sekılde kasıklarımda bir ağrı var. Acaba pilatesten kaynaklı mı böyle oldu diyorum. Normal mi sizce bu durum