zorkadin53 canım benim de İlk muayenelerim vajinal yapılıyordu ve doktorum kese etrafında kanama alanım olduğunu söylemişti hem de bayağı vardı ve öncesinde iki düşük yaşamıştım ve bu gebelimde de kan sulandırıcı iğne kullanıyordum şimdi de kullanıyorum ve çok şükür 17.haftamdayim şu an.simdiye kadar çok şükür kanama yaşamadım ve progestan kullandım 11.haftamin sonuna kadar.simdi kanama alanım bayağı küçüldü inşallah sorunsuz ve sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız Allahimin izniyle inşallah 🤲🤲🤲