zorkadin53 cnm bnm ben 17 haftalik oldu. 6 haftadan beri kanama lekelenme yasiyorum biraz once doktordaydim tahlil sonicu gostermeye gittim tam doktor tahlile bakarken kanamam oldu hmen ultrasona alindm bebegim cok iyi kanama neden oluyo anlayamiyolar her hafta ayni terane gebeligim zehir oldu ama her gidisimde bebegin iyi oldugnu gorunce rahatliyorum. Doktorun bana dedigi tek sey bu cocuk yasayacaksa yasayacak isterse doguma kadar kanaman olsun yine dogar ama sagliksizsa dusecek lutfen kafana takip gebeligini zehir etme bolca dinlen dedi. Bende doktorun dedigine uymaya karar verdim. Simdi ayni seyi ben sana soyluyorum bu bebek yasayacaksa kimse duramaz önünde o yuzden kendini.sitrese sokma kendine dikkat et ilacini duzenli kullan.