Busehazal canım alınma kızma ama 4. Haftada hissetmen imkansız sadece adet sancısı gibi sancılar hissedebilirsin daha kese yeni yeni oluşuyordur ve bebişin yok bile henüz oluşmaz 4. Haftada. Hissetmiyorum gibi boşa evhamlar yapma hiç zaten hissetme gibi bi durumun olmaz