Poncikpandaa Bebegi cok assagida hissediyorum gece hic uyutmadi heran cikabilecekmis gibi. Vajinamin oralarda hissettim hep ve hala oyle hissediyorum canimda yandi. Doktorum dogumda oldugu icin birazdan geriye arayacak ama burdanda sormak istedim endiseleniyorum biraz😓 normal bi durummu acaba?
Teonam Poncikpandaa canım öğrendin mi doktorundan bilmiyorum ama ben bu durumu yaşadığım için hemen gittim doktora sonra bana bebeğin kafası yukarıda popo aşağıda olduğu için böyle olduğunu söyledi. Paylaşmak istedim 😊
Erenbalim Canim bilmiyorum ama kotu birsey yoktur icini rahat tut benimkide hep asagida yukari hic cikmiyomus daha 26+4 haftaligiz ama benim hep asagida
Poncikpandaa Erenbalim benimki devamli yularida dun geceden beri assagida doktor nedicek merak ediyorum🤷🏻♀️
szmdc Bizde 24+1 haftalığız geçen günlerde bu şikayetle hastaneyd gittim çok aşağılardaydı bebeğim canımı acıtıyordu hareketleri çıkacakmış gibiydi doktorlar hem ultrasonla hemde alttan muayeneyle baktılar elhamdulillah bı sıkıntı yokmuş normalmiş bebek aşağıda olurmuş kanama falan olursa o zaman hstaneye gitmek gerekirmiş
Poncikpandaa szmdc baya baya assagida hissediyorum dedigin gibi heran cimacakmis gibi😓 bide beyefendi canimi cok yakiyo gozumu hic kirpmadim gece simdiden alistiriyo sanirsam🤭
Poncikpandaa Teonam gorustum doktorla canim kontrol etti herseyin yolunda oldugunu soyledi bende anlamadim🤷🏻♀️