tortil21 Arkadaşlar aranızda yaptıran var mı ? 50 gr yüksek cıkınca doktor aç olarak 100 gr istedi. Gece 11den sonra birsey yiyip icmesem olur değil mi ?
Ecece tortil21 canım benimde 50 lik yüksek çıktı bana 100 mg tekrar yaptırmanın doğru olmadığını söylediler diyet verdiler ölçüm yaptım ölçümler iyi çıkınca hba1c yaptırdım oda güzel çıktı diyeti bıraktım
Elena4 tortil21 benim bebek baya iri oldugu icin direk 100 gr yapti doktorum.sonuc temiz cikti şükür.geceden bisey yemiceksin su dahi icmiceksin oyle gideceksin canim
tortil21 Sryilknr bilmiyorum 😑 50 gr yuksek cikinca 100 yapiliyormus. 50 grda tok ac farketmiyor diye kahvalti yapip oglenden sonra gitmistim, ustune aksamdan 1 2 parca tatli yemistim🙆🏽♀️
Depresif_polyanna tortil21 doktora tok gittiğini soyledin mı ilk? O seni aç farzederek çıkan sonucu değerlendirmiş de olabilir
tortil21 Depresif_polyanna soyledim canim , yuksek cikmis biraz sekee olabilirmi diye 100 gr ac yaptir dedi. Hayirlisiyla buda temiz ciksinda bi rahatlicam yani
Sinem21 tortil21 bende 50 yüksek çıkınca dahiliye 100 lük yaptı ama 50 içince de açtım sormuştu hatta açmışın diye nasıl fark etmez demiş anlamadım🤷♀️
Depresif_polyanna tortil21 sabah erken git acikmamis olursun yeme ihtiyacın olmaz. Büyük ihtimal 3-4 saatten fazla orada kalicaksin zaten. Tansiyonun düşmesin.öğleye bırakma derim
tortil21 Sinem21 arastirdim onu baya, asamalı yapiliyormus. Once aclik yada gunun herhangi bir saatinde 50 gr. Doktorda oyle diyince artik zit dusmemek icin birsey demedim.
tortil21 Depresif_polyanna evet hemsireydi, doktorada belirttim yari tok oldugumu, yuksek biraz 100 gr dedi artik
tortil21 Elena4 masallah😊 banada temiz cikicak gibi geliyorda hayirlisi, aksamindaki tatlida etkilemistir bence diyorum
Elena4 tortil21 olabilir canim insallah temiz cikar.bana elmali olandan verdi hic midemde bulanmadi😍 sadece kollarim delik desik olmustu ondada esim aldi kani rahat ettim😂
kubradr tortil21 benim 50gr yuksek cktı canım 100 gr istediler 3 gün perhiz verdi en son gece 11den snra bişey yemedim 100gr yukledıler sabhayn açlık kanı verdım sonra içtim 3 saat daha aç kaldım ertesi gün aldm sonuçları yuksek çıkmadı şükür
tortil21 kubradr zaten sali yuksek cikinca kendimce dikkat etmeye basladim. Hic agizima sekerli birsey tatli surmedim bile☺ meyve bile sadece 1 kucuk porsiyon yedim