Merve9423 Kizlar merhaba midemin yanmasindan yatamadim geceyi sabah oldu hala yaniyo napim sizde bu durumda naptiniz
Modies Merve9423 ilk 3 ay oldu bende bu gaviskon şurup içtim doktorum verdi günde 2 kaşık max içebiliyordum
Biyolog Merve9423 merve hanim bende kontrole dün gittim 7+4teyim. Mide yanmasi ve hazımsızlık vardı. Renni çiğneme tabletini günde maximum 4 tane çiğneyebilirsin dedi.
BaharYkp Bende suan 11 haftamdayım.6.Haftamda baslayan cok yanmam vardı.Rennıe Gavıscon hafıfletıp gecırmıyodu.Ne ysem eksıyordu mıdem yanıyordu sureklı ve kusma bulantı eslık edıyordu buna .Doktorum pulset mıde koruyucu tablet verdı ondan sonra ıı oldum.
Zmrtbdk İlk aylar ve son aylar oluyor maalesef.Doktorum Gaviscon ya da Rennie kullanabileceğimi söylemişti.Bir sorun siz de isterseniz.
Merve9423 Hepinize tesekkur ederim bende doktora gidince soyleyim de yazsin ilac hep olur oyle diyip gecistiriyolar ilac falan yazmiyolar