AlpenyeZ Merhaba kızlar 32+6 haftalığım. Bundan önce de daha 25. Haftalarda da alt bölgemde ağrı oluyordu özellikle yatakta bir taraftan diğer tarafa dönerken aşırı ağrım oluyorudu bağırma derecesine geliyordum şuan da 32+6 haftalığım yine oluyor dediğim gibi sadece yatınca ve çok uzun oturunca doktorum normal dedi ama bu durumu yaşayan var mı ? Teşekkür ederim şimdiden
Gamzeelisam AlpenyeZ aynı olay bendede var canım benim doktorumda normal demişti bebek büyüdükçe baskı artığı için oluyo sanırım
Almilamoms AlpenyeZ tıpkı anlattığının aynısını yaşıyorum geceleri zulüm oluyor dönemiyorum ağrıdan ama gündüz pek bişey hissetmiyorum ama doktor normal dedi bebek başı aşağıda olduğundan baskı yapar dedi
AlpenyeZ Almilamoms ayaklarımın arasına çok inçe bi yastık koyuyorum o biraz rahatlatıyor canım tavsiye ederim