Sevdaaaamm Assel bende yaptım 2 bucuk yılldır evlim ba ay yaptım olumlu cıktı kan tlde 31 cıktı dün yine yaptım 6 basmak yukselmiş dedi bebek kendini tutamıyo dedi hersey hazırlıklı olundedi sizin kan tahlinzde kac gorunyo
Sevdaaaamm Kbr070796 bi sorum daha olcaktı ya siznde kasık agrısı karın agırısı oluyom adet olacakmis gibi agrım oluyo sizdede oluyomu
Kbr070796 Sevdaaaamm inşallah hayırlısıyla canım benim kalbini ferah tut olumlu düşün bizimde daha kalp atışımız duyulmadı 2 hafta sonra gidicez rabbim nasip ettikten sonra herşey olur
Sevdaaaamm Kbr070796 kısmet canım inş duayrsın kucagımıza allmasın nasip etsin allahım bu cuma gun yuzumuze bakar inş
Kbr070796 Sevdaaaamm evet ben hep adet olucam dedim devamlı belim çok ağrıdı kasıklarım ağrıdı ve yine ağrıyo şuanda