BaharYkp ben devlete gidiyodum o haftalarda yapmışlardı sonra özele başladım doktor görsün die sonuçları götürdüm bunlar doğruluk payı olan şeyler değil biz önemsemyrz ben sdce detaylı tavsiye ediyorum demişti içinizde keşke yaptrsaydım die bişi kalmıcaksa yaptırmayın ben pişman olursam sonra die yaptrdım sağlıklı doğumnz olsn inşllh🤲🏻