Leylak83 insallah oyle ebelere denk gelmeyiz☺️ Ben yuzyildaki ebelerle tanistim gayet guleryuzlulerdi umarim dogum esnasindada ayni seyi dusunurum😀 bi arkadasim dogum yapti yuzyilda ebesinden cok memnun kalmis doktorundanda ayni doktora gidiyoruz umarim ebeninde iyisine denk gelirim☺️☺️