Kizlar sezeryan tarihi belli olan var mi 38+da mi aliyor dokTor yoksa 39u gectikten sonra mi?Ben 37+5 gunluk hamileyim fakat bebisim 38+5 soktorum bu hafta olmadigi icin malesef tarih alamadim.Ama asistani sali ya da carsamba alinabilcegini soyledii.Cogu yerde de 39+ da alinmasi gerektigi yaziyoe.Kafamda deli sorular..