Tubiiy Mrb kızlar. 25 +3 haftalık gebeyim Bebeğimizin boyu 30cm kilosu 800 gr bugün öğrendik. Normal mı benimki 😔Sizde durumlar nasıl ?
Tomurcuk18 Tubiiy Doktor normal mi degil mi söylemedi mi🙄 Yani her bebek aynı kiloda aynı boyda olmaz, ama belli aralıklar vardır ve doktor normal der.
Weewe Tubiiy neye üzüldünüz ki? Bunun bir standardı yok nihayetinde. Benim dün 25+3 tü, kontrol de dündü bebiş gayet iyi durumda, 800 gr dedi dr ama boyu unuttum 30 u aşmış demişti onu hatırlıyorum sadece.
Sengulkrgz Tubiiy doktorun normal mi degil mi diye bilgilendirmede bulunmadi mi ? Sizce bu haftalarda kac olmasini bekliyordunuz ki uzuluyorsunuz
Tubiiy Tomurcuk18 Sosyolog Zmrtbdk Yasemincifci Dr normal dedi de bide benim ilk gebeliğim ☺️ Bana az geldi gibi cümlemizin ki sağlıklı hayırlısı olsun da ☺️
Minikaydoganlar Tubiiy 24 haftada gitmiştim 750 biri 700 biri demişti normal demişti seninde normaldir o zaman ama bu kilo boy anne babaya bağlı bişeymiş o yüzden çok takılma tahinle pekmez karıştır ye kilonyapıyor
Zmrtbdk Tubiiy canım doktorun muhtemelen normal olduğunu söylemiştir ama ben de söyleyeyim hadi 😁 25+6 da 32 cm 815 gram ölçüldük biz de.Doktorum tam miyadında akranlarıyla eş değer ölçülerde olduğunu söyledi.3 aşağı 5 yukarı bebekler farklılık gösterebilir.Bir ölçümde benimki önde olur diğerinde seninki bunları da kafana takma sen.Devamlı değişiyor doğana kadar.Sağlıkla gelsin bebeğin 🙏🏻🌷
Sosyolog Tubiiy bende dün gittim 25+0 haftalığız 34 cm. 880 gr kilosu çıktı doktor normal dedi canım seninkide normaldir
hfza Tubiiy evet mesela o hafta bana cok kucuk gelmisti kilosu ama 26+ 5 te 1100 gram olmustu 400gram almisti☺️Doktor sen bunu neyle besledin demisti ki o ay hic dikkat etmemistim yedigime ictigime 4 kilo almistim😩