Mrv91 merhaba 32+5 de rapor almışsınız ben de 32+3 te almayı düşünüyorum sgk 32.hafta sayıyor demişsiniz başka bir yerdede 5 gün boşa çalıştım demişsiniz
ben 14/05 te 32+ 0 oluyorum bugün rapor alırsam 7*5=35 diye hesaplanıp 18/06 da 37 haftada çalışamaz almam gerekecek
18/05 te 32+3 oluyorum rapor alırsam 35 gün (5hafta) eklenir bunu sistem 32+0 sayar ise 21/06 de 37 haftalıkken çalışamaz almam gerekecek
siz burda çalışılan 3 güne mi fazlalık diyorsunuz
çok soru sordum kusura bakmayın