Hcg'm adetimin 2 gün gecikmesi sonucu 22.390 çıktı kızlar şuan 7+4 hamileyim tek bebek tek kalp atışı görünüyor ikiz değil. Bı kaç forumda denk geldim hcg'si yüksek olanlar ya erkek bebek ya ikizdir diye. Benim ikiz değil erkek olabilir mi? Böyle bişey gelen var mı başına merak ediyorum 😊