meryem3333 25. Haftadayım yeni yeni dışardan belli olmaya başladı. İnsanların tam, “bu kadın hamile mi acaba yoksa koca göbekli mi” diye şüpheye düştüğü evre 😀 ne kadar az çıkarsa o kadar iyi. Hem daha az çatlak, daha az hareket kısıtlılığı yaşarsınız son zamanlarda. 20+0’da ayrıntılıda 368 gr demişti doktor. 2 gün öncesinde de kendi doktorum 280 gr demişti. 2günde yaklaşık 100 gr alacağını düşünmüyorum o yüzden ultrasondan ultrasona çok fark ediyor. Sizin 300 gr zaten normal görünüyo ama bu haftalarda da gramlara pek takılmamak lazım diye düşünüyorum