Merve merhaba hocam ben de öğretmenim, dvt öykünüz var sanırım . Doğum nasıl geçti anlatır mısınız ? Ben de ilk doğumumdan 2 hafta sonra dvt geçirdim anjuyo oldum bacaktan vs . Şimdi 2. Gebelik var henüz 7 haftayız ve korkum var tabi . Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum ama varis çorabı giymiyorum. Rica etsem bahseder misiniz sürecinizi 🌼