Busranrunal Arkadaşlar sabah iğne öldüm ve şuan tekrar kanamam var kafayı yemek üzereyim böyle olan var mı lütfen cevap verin ?
shdemir Busranrunal bende 3 hafta kullandım canım haftada bi tane olarak tabi. Kanamam hep devam etti 3 haftada kesildi ilk ignede hemen gecmedi. Yine doktorunu ara sen ama kalkmadan yat sürekli kanaman gecene kadar.
Eymenbebek Busranrunal bende o iğneyi kullandım hem de kaç kutu ama hiçbirinde kanamam olmadı doktoruna bu konu hakkında başvur bence
DilekAlkanat Tam tersi bu igne dusuk onleyici benim kanamam oldugunda doktorum bu igneden yaptiriyordu farkli bi durum vardir bir doktora gidin
shdemir Busranrunal Ona bisey diyemem o zaman. Benim kanamamın gecmesi icin verdi doktorum bana igneyi. Sen ihmal etmeden ya acile ya da bi doktorunu ara bence