irem92 RuyaaPerk canım maalesef bizim ense kalınlığımız daha da artmış doktor umutlu konuşmadı cvs yapıldı haftasonu sonuçlar gelecek ama her durumda sağlıklı olma ihtimalini %30 verdi 😢
RuyaaPerk irem92 üzülme hiç belli olmaz , sonuçları bekleyelim, Ramazan ayının hürmetine Allahım hayırlı sonuçlar versin inşallah
irem92 RuyaaPerk canım çıktı şimdi aradı doktor kromozom ile ilgili bir bozukluk yok bebek sağlıklı fakat ense kalınlığının detaylı araştırılması lazım dedi en azından umudumuz biraz daha arttı şükür
RuyaaPerk irem92 çoooook ama çok sevindim anlatamam çok sevindim , allahim iyi sonuçlar inşallah bana da nasip olur, büyük ihtimal detaylı ultrason tarihini beklersiniz artık
irem92 RuyaaPerk amin inşallah Çok güzel haberler alırsın çok sağlıklı bir bebeğin olur ben gelişmeleri yazacağım sende kendinle ilgili olanları yazarsın teşekkür ederim ilgine
RuyaaPerk irem92 İremcim bugün kontrole gittim, perinolog tekrar detaylıca baktı, organlarda bir sorun görmüyorum, ense kalınlığı dışında bir bulgu yok, %5 lik bir risk var dedi onun için amniyosentezle riske atmak istemeyip , nifty testine karar verdik
Slm irem92 ense 0.80 olmasına rağmen kanda risk vardı cvs yaptırdım %100 sonuç nifty testi var ücretli yapılırmı yapılabilir ama %100 değil beklemek istemedim haftanız erken olduğu için cvs yaparlar keseden sıvı alınıyor bebekten değil araştırma hastanesinde iyi ellerde hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür temiz çıktı böyle riskli bir durumda %100 sonuç almak daha doğru çok şükür temiz çıktı geçmiş olsun
Derya51 RuyaaPerk yurt dışına gönderilen fiyatı 2500 civarı olan testin güvenilirliği yuzde 99.9 dedi doktorum bana cinsiyet de tespit ediyormuş bana fiyat fazla geldiği için yaptırmadı ense kalınlığı da 11. Hafta da 1.1 Di hatta firma yanılırsa yüklü tazminat ödüyormuş
irem92 RuyaaPerk çok iyi olmuş canım çok sevindim riskin bu kadar az olmasına amniyosentez zaten stresli ve yorucu bir işlemdi.bende senin yerinde olsam nıfty yaptırmayı tercih ederdim riske atmaya hiç gerek yok. İnşallah en kısa zamanda hayırlı haberler alırsın 🙏 bir de ense kalınlığı kaç çıktı bu gittiğinde artış olmuş mu yoksa aynı mı kalmış