Serenayss
Merhaba arkadaşlar.. bütün gün ayakta durmuştum. Ve hep ara ara kasiklarimda karnımda ağrı olmuştu önemsemedim açıkçası çünkü ayakta kalmaya bağlıdır yorgunluktur dedim.ve artık aksam 6 sıralarında acil de gözümü açtım nst ney diye merk ediyordum bisi değilmiş karnınıza kemer gibi takip sanci ya ve bebegin kalp atışına baktilar yatış verdiler kabul etmedik. Çünkü o ortam stresi doğurmaya sebeb benm için. Acile gittiğim.icin bgn kendi doktoruma gidicem diyeceğim.su stres sıkıntı yorgunluk tek bir kasilmada gidin 28 hafta risk haftasıymış doğumun olabileceği bir haftaymış sizlerde. Ihmal etmeyin..