HTCARSLN evet canım bende 2 3 gün çekiyorum 1 hafta düzenli bi şekilde muz yemiştim kasılmalarin çoğu gitmişti, şimdi yine muz yemeye başlayacağım hem kasılmalar için hemde bebeğin gelişimi için ..ilk başta kabız oluyordum diye yemiyordum ama şimdi çok şükür toparladım