Lavinia1924 cnm bende 300 lu degerler çıkmıştı. idrarda protein genelde tansiyon yükselmesine odemlerin artmasına neden oluyor. Egerki senin tansiyon normalse ve ciddi anlamda odemin yoksa protein icin sadece bol su ve tansiyonunu yükseltecek herseyden uzak sur diyor dr. Gebelik zehirlenmesi dedikleri seyde burda ortaya çıkıyor zaten. Ama dr dedigi seyleri muhakkak yap.ben su icmeye ve sık sık tansiyon ölçümü yapiyorum.+3 un karşılık değerini bilmiyorum açıkçası. Yanlis bilgi vermiyim. Ama 500 değerin altında cok cok risk yik demisti dr um.