Maya311214 Günaydın hanımlar.. Sabah 3den beri sanki adet sancısı gibi ağrım vardı şimdi ağrılar baya çoğaldı. 10 dk bir büyük bir sancı girip çıkıyor. Biraz da afedersiniz ishal olmuş gibiyim. Akıntı oldu biraz açık pembe gibi sanki kanla karışık su gibi ama suyum gelse fooş diye gelirdi dimi? Uyumayan varsa yazabilir mi tecrübeli anneler lütfen sizce hastaneye hemen gideyim mi
Sezenkarademir Maya311214 sanırım nişanın gelmiş. Sancılarında düzenli. Suyunun gelmesine gerek yok sen Bi hastaneye git. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına 😍
Nata97 Suyun sızıntı seklinde gele bilir. Ped digil de bez parcası koyarak akıntını takip et. Digerleri dogumun başladıgına işare sancı duzenli olması hastaneye gitmek icin onemli durum
Nata97 Bide sancıların arası düzenli ise mesela 10dkda bir geliyorsa ve her gelen oncekinden daha kuvvetli ve uzun sure devam ediyorsa mesela 5san idi digeri 6san hastaneye git mutlaka
Kahramanlar Kasılma hesaplayıcı indir uygulamaya not alıyor ona göre hareket edersin sancının sıklığını arasını süresini belirlemene yardımcı olur