Nlay 12+3 haftalık hamileyim hastaneye gittim herşey sağlıklı dedi 15 dakika sonra kanama oldu düşük riskin var dedi Pembe renkte sizde oldumu
Maya311214 Nlay haftanda olmadı ama 9 haftalıkken oldu kese bozuldu bebeğimin kalbi durdu. Bence müdahale edilsin Protestan serum filan takılabilir yatış verilebilir
Aysemlg Nlay benım 5 haftalıkken başladı kanamam adet kanından bile fazla bir hafta hastanede yattım sürekli yattım hiç bişey yapmadm ilaç ve iğnelerle 12. Haftada kesildi
Saratln Nlay 10.haftada kahverengi oldu.. 2 gün sürdü. Progestanla kesildi. 2 hafta sonra tekrar geldi progestana devam ettim. Yattım dinlendim.. 22+3 haftalığız çok şükür..