AyEr teşekkür ederim canım Allah razı olsjn ben bebegim çok hareketli diye gittim doktora özele gidiyordum fakat yeni doğan ünitesi yokmuş orda sancım nst de 80 çıktı ben hiç hissetmedim sonra ankaraya geldim işte Bebek kasılırsa mutlaka git baktır sancına agrı hissedersen de zaten adet sancısı gibi beline ve dizlerine vurur ihmal etme bu durumlar da